Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

8 φωτογραφίες που θα σε κάνουν να πιστέψεις στα φαντάσματα

Μέλη της διαδικτυακής κοινότητας του Buzzfeed μοιράστηκαν τις πιο creepy παραφυσικές φωτογραφίες που έχουν τραβήξει ποτέ.

Παρακάτω μπορείτε να τις δείτε μαζί με τις ανατριχιαστικές περιγραφές τους.


  "Η μαμά μου τράβηξε αυτή τη φωτογραφία του σπιτιού μας τα Χριστούγεννα. Όταν είδε τη φιγούρα, δεν μου την έδειξε, παρά μόνο χρόνια αργότερα, γιατί σκέφτηκε ότι θα τρόμαζα πάρα πολύ."


"Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία στη διάρκεια μιας ξενάγησης στο Waverly Hills Sanatorium στο Kentucky. Δεν υπήρχε κανείς στο παράθυρο, εκείνη την ώρα. Ο ξεναγός είπε ότι είναι η πιο εκπληκτική εικόνα έχει δει ποτέ."


  "ΑΥΤΟ εμφανίστηκε στην οθόνη του baby monitor στο δωμάτιο της κόρης μου πριν από λίγο καιρό. Τρόμος."


  "Τράβηξα αυτή τη φωτογραφία τη μέρα που αγόρασα το σπίτι μου. Είδα μια αντανάκλαση στο παράθυρο. Κανείς δεν ήταν μέσα εκείνη την ώρα. Απλά φρίκαρα."


  "Ζω σε ένα σιδηροδρομικό σταθμό και αυτό είναι το βαγόνι μου. Σε αυτή τη φωτογραφία βλέπετε τον αδελφό μου με τη φίλη του, αλλά αν κοιτάξετε πιο προσεκτικά αχνοφαίνεται ένα πρόσωπο και ένα χέρι πάνω από τον αριθμό. Εκείνη τη στιγμή, όμως, ήμασταν μόνο οι τρεις μας."


  "Ένας απροσδόκητος φίλος μας έκανε παρέα στο κάμπινγκ πέρυσι τον Μάιο."


  “Περπατούσα κοντά σε ένα κάστρο στη Γερμανία , πριν λίγα χρόνια. Φαινόταν πραγματικά ωραίο γι αυτό και σκέφτηκα να το βγάλω φωτογραφία. Από το πουθενά εμφανίστηκε αυτή η ομίχλη, όμως δεν ήταν ομιχλώδες εκείνο το βράδυ.”


  "Ο ξάδελφός μου τράβηξε αυτή τη φωτογραφία χρησιμοποιώντας μια ρύθμιση που βγάζει 5 φωτογραφίες διαδοχικά. Είμαι αυτή στο παράθυρο. Το πρόσωπό μου βγήκε με αυτόν τον... παράξενο τρόπο σε ένα πλάνο, και εξακολουθεί να με τρομάζει όποτε το κοιτάω."

0 comentários:

Δημοσίευση σχολίου